Reklamacje i zwrot

U nas obowiązuje zasada satysfakcji gwarantowanej lub zwrot pieniędzy, gdyż z zakupionego towaru możesz zrezygnować, bez podania przyczyny lub wymienić go na inny w przeciągu 14 dni. Liczy się data dotarcia przesyłki lub awizo na podany adres, a nie odbioru jej przez klienta!

W wypadku rezygnacji z zamówionego towaru należy wysłać go na nasz adres wraz z paragonem oraz danymi niezbędnymi do zwrotu pieniędzy na konto klienta. Uwaga! Nie odbieramy zwrotów za pobraniem! Zwracany towar nie może być zniszczony, niekompletny, nosić śladów używania.

Jeżeli pomimo naszych starań jakiś artykuł musisz zareklamować, najlepiej skontaktuj się z nami możliwie szybko. Uwaga! Nie odbieramy zwrotów za pobraniem! Do reklamacji przyjmujemy towar wysłany do nas paczką ekonomiczną wraz z opisem wady i numerem konta do zwrotu pieniędzy. Wymienimy go na pełnowartościowy, a gdy będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci równowartość zamówienia wraz z kosztami przesyłek.