Start arrow jak kupować
jak kupować Drukuj Email
25.03.2008.

Witaj u „Myszki Agaty”!

Prowadzimy sprzedaż wysyłkową zabawek, artykułów plastycznych oraz rękodzieła.

U nas możesz, bez konieczności logowania się, przeglądać ofertę sklepu oraz korzystać z materiałów edukacyjnych.

Aby dokonać zakupów czy zaprezentować swoje prace w naszej Galerii trzeba zarejestrować się lub zalogować.

Nasze reguły sprzedaży

  •  Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.

  •  Wystawiamy fakturę VAT dla klientów, którzy podali swój numer NIP.

  •  Zamówienia wysyłamy na terenie kraju. W innych wypadkach prosimy o kontakt.

  •  Składając zamówienie masz możliwość wybrać:

  • rodzaj przesyłki (Poczta Polska 12 pln, firma kurierska SIÓDEMKA 15,50 pln) lub zapraszam po odbiór osobisty bezpośrednio z siedziby firmy, po telefonicznym czy mailowym umówieniu się;
  • formę płatności (przelew lub pobranie +7pln);
  • inny adres wysyłki od tego, podanego do faktury;
  • dla zamówień powyżej 300pln nie pobieramy kosztów przesyłki.
  • Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest wiadomość wysłana na Twój adres mailowy. Dołączony do niej link pozwoli Ci na bezpośredni wgląd do zlecenia.
  • Przesyłkę wysyłamy w ciągu dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia (dla przesyłki za pobraniem) lub od zaksięgowania wpłaty (przy płatności przelewem).
  • U nas obowiązuje zasada satysfakcji gwarantowanej lub zwrot pieniędzy, gdyż z zakupionego towaru możesz zrezygnować, bez podania przyczyny lub wymienić go na inny w przeciągu 10 dni. Liczy się data dotarcia przesyłki lub awizo na podany adres, a nie odbioru jej przez klienta!
  • W wypadku rezygnacji z zamówionego towaru należy wysłać go na nasz adres na koszt własny wraz z rachunkiem oraz danymi niezbędnymi do zwrotu pieniędzy na konto klienta. Uwaga! Nie odbieramy zwrotów za pobraniem! Równowartość zamówienia, bez kosztów przesyłki, wysyłamy na Twoje konto w ciągu 4 dni roboczych. Zwracany towar musi być w oryginalnym, zamkniętym i niezniszczonym opakowaniu. Sam też nie może być zniszczony, niekompletny, nosić śladów używania.
  • Jeżeli pomimo naszych starań jakiś artykuł musisz zareklamować, najlepiej skontaktuj się z nami możliwie szybko. Uwaga! Nie odbieramy zwrotów za pobraniem! Do reklamacji przyjmujemy towar wysłany do nas paczką ekonomiczną wraz z opisem wady i numerem konta do zwrotu pieniędzy. Wymienimy go na pełnowartościowy, a gdy będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci równowartość zamówienia wraz z kosztami przesyłek.

Wszystkim naszym klientom życzymy udanych zakupów!


Zmieniony ( 16.09.2014. )
 
EFS